İyi akşamlar 🙋🏻♀️
Kızlar oğulcum 9 aylık. Oral dönemle henüz hiç tanışmadı. Nesneleri,oyuncakları,önüne koyduğum besinleri asla ağzına götürmüyor. Daha minikken çok çok kısa bir süre ellerini emmişti o kadar. Abisi 3 yaşında maşallah hâlâ her bulduğunu ağzına sokar🙄
Bu arada fiziksel gelişimi çok iyi 6 aylıkken emekledi şu an yürüme aşamasında. Fakat neden ağzına koymaz hiçbir şeyi? Misal eline elma verip ağzına götürüyorum istemiyor. İştahlı bir bebek değil acep ondan mı? Normal mi bu durum yoksa uzman değerlendirmesi mi almalıyım bilmiyorum. Var mı fikri,bilgisi olan?