Hipatya benimde adet düzenszliğim vardı gecikme esnasnda hamile kalmışım 2 hafta test yaptım negatif e sonra bıraktım test yapmayı dedim adet düzenszliği ama gecikme esnasnda kaldgım için bi gittim 8 haftalık benim kızım 4 yaşındaydı biz de tam o ara ikinciyi düşünüyorduk sizde durum farklı tabi bebişinz küçükmüş daha