Kızlar koruyucu aylık iğne kullanıyorum.kullandıgımdan beri 1 hafta hastayım 1 hafta temızım. Onceden 35 gunde olup en fazla 3 gun regl olurdum. Ama şuanda 1 hafta oluyorum onuda gec sureklı okmktan cok sıkıldım. Kadın dogumdan sıra aldım ama 19 ekıme werdıler size bir sormak istedim iğne kullanıp böle olan var mı.