kızl 7 aydır bu bezı kullanıyorum normalde iç lastık kısımlarını koparıpda kullanıyorum neyse 4 numaradayız sımdı neyae yıne lastıklarını kopardım ve bugun farkettımkı ıcınden mınnacık boncuk aeklınde puturler vardı dunde vardı ama farketmemısım oncekı bezlerde hıc bunlardan yoktu bez buyuyunce bu emıcı tanecıklerımı koyuyorlar ve bunlar ne oluyor barıyer kenarlarına koymuslar yatagın her yerı boncuk oldu bunpar zrarlı bısey mı sırf dogadan oldugu ıcın ldım eger oyleyse ıade edecegım bılen varsa yazabılırmı bu dan sonra koparmadan mı kullanacagım sımdı bunlar dokulecek dıye 😔