Arkadaşlar 1,5 yaşında oğlum var bir kaç gündür öksürük vardı kuru öksürük bugün biraz çoğaldı ve iki üç kez burnu felan aktı balgamı var atamıyor hırıltısından belli zaten de bana balgam için öneriniz var mıdır gerçekte iyi bir söktürücü ilaç olsun çünkü çoğu şeyi denedim doktorun verdikleride geçirmiyor bu balgamı 😓