Mezecanavari ‘ben genellikle yediği kadar veriyordum’ kısmını atlamışsınız sanırım. Yani 3 bebek kavanozu dedi diye ağzına tıkmıyordum bebeğimin ille de yesin diye. Ayrıca kase ölçüsünü de bir diyetisyen, bir ‘beslenme uzmanı’ söylemişti. Ve benim içimi rahatlatmaya, endişemi gidermeye yetmişti. Belki buradaki anneye de iyi gelir diye söyledim 🤷♀️