Deletedmom_49 6 aylıkken sadece tadıyordu, asıl anne sütüyle doyuyordu, net bir miktarı yok yani aslında, çok çok erken bir dönem 6 ay. Zaten doktorumuz da günde 1 ya da 2 ogun tavsiye ediyordu, mesela bir kac dal brokoli birakiyordum onune, minciklayip, agzina goturup, yedigini yiyor, yemedigini döküp saçıyordu 🥰. Bir de zaten 3 gün kuralıyla deniyoruz ya, orada zaten miktar belli, ben sadece daha önce denediklerimizden de bir çeşit daha koyuyordum önüne, o kadar. Kendisi yiyor ya da yemiyordu.
Bir de, doktorumuz o aylarda önce emzirip sonra ek gıda tavsiye etmişti. 9-10 aydan sonra önce ek gıda sonra emzirmeye geçtik..