Herhangi bir rahatsızlığı var mi canım. Yada soyle sorım bu durum cocugu huzursuz ediyor mu? Benim kızımın da bir kac gundur var. Hasta antibiyotik kullanıyoruz ben ona baglamıstım. Yani yemesini falan etkiliyor mu bu durum. Bunun sorun oldugu hıc aklıma gelmemıstı