seheriko ya aslinda kardesim hep ona yaptırıyordu çok guzel yapıyordu benim saçım cok boyadan kıstı galiba.Bende bahtsız bedevi 🤣🤣Kardesimin terzisine guvenip kina elbisesi diktirdim oda cok cirkin oldu kinamda giydim sonrada attim gözüm gormesin diye🙈🙈