Kızlar nerdeyse bir aydır yaşıyoruz bunu sürekli emzikle onla bunla kandırarak emziriyorum 3 buçuk ayligiiz ve bir haftadır aşırı arttı açlıktan çıldırıyo ama yinede almiyo her türlü emzirmeye çalışıyorum yok sadece uykuda alıyo 😥 çok bunaldım tecrübeleriniz tavsiyeleriniz varsa soylermisinz ne zaman nasıl bitecek bu durum