Tubacnr0 Merhaba philips avent anti kolik biberondan alacam fakat bebeğim 3. Ayına giricek 15 gün sonra 3 numaramı almam lazım kullananlar kac numara kullanıyorsunuz 3 aylık bebeğe
Esilam14 Tubacnr0 benimbebegim de 3 ay 20 günlük ben doğduğundan beri kullanıyorum anti kolik biberon 3 numara kullanıyoruz
eylulnisa_20 Tubacnr0 bizde 13 aylığız geceleri 1 numara kullanıyor, gündüzleri 2 yle veriyorum akış hızlı diye
Deletedmom27337 Tubacnr0 bnm kızım 2 aylıkken biberon reddi yaşadık. Meğersem başlık değiştirmek gerekmiş. 2 hafta aç gezdi resmen ağlata ağlata içirdim. Sonra başlık değiştirdim geri biberonu almaya başladı. O yüzden biberonu reddetmeye başladıkça değiştiriyorum.
Tubacnr0 Taze1mom 😀 demekk8 yavasligindan memnun benimki yoruluyor az geldiği için süt ikiye bölünüyor ara veriyor
Taze1mom Prensesannesiiii32 değiştiğini bilmiyordum bile ben hem emzirdiğim için hala az gelmesini garipsemiyor sanırımm☺️
Esilam14 Tubacnr0 bnim bebeğim de aynı sekildeydi emzik ucu küçükken zor geliyordu çekmek yoruliyordu yemek istemiyordu sonra 3 numaraua geçtik düzeldi ama şuan da biberon reddi yaşıyoruz istemiyor