Anneler merhabalar. Bebeğim 7 aylık 15 gün oldu grip ilkin öksürük kusma ve burun akıntısı gibi şikayetlerimiz vardı birkaç kez acile gittik ilaçları kullandık ama burun akıntısı hâlâ geçmedi günde en az 10 15 defa aspiratörle acıyorum ama bitmiyo ne uyuyabiliyo ne emebiliyor çok huzursuz en son sağlık ocağına götürdüm damla ya devam et dedi sadece başka ne yapabilirim bir fikir lütfen