Merhaba sevgili anneler bebeğimle ilgili bı sorun yaşıyorum adına bakmıyor çok nadir bakiyor . Bugün de uyutmaya clausiyordum uykusu olmasına acelem de opmasjna rağmen diretiyor uyumuyor ben de kızdım ki ilk defa bu kadar sert yaptım. Normalde kizsam bile hemen u dönüşü yaparım.hissetmez bile. Ama bugün hissettirmek istedim ki ağlıyordu çok suratıma bakınca birden kahkahayla gülmeye başladı. Çok kötü oldum .var mı bunu yaşayan ben mimik ogretiyordum hadi kızgın yapalım hadi şimdi mutlu olalım gibi gibi. Acaba bunun mu etjisi var oyun mu sanıyor du