Arenimo evet baya yamuktu , ön iki dişim diğerlerine göre büyüktü dişlek gibiydim o yüzden tel sadece düzleşirdi dişlerimi.Tel çıktıktan sonra dişimin arası açılmaya başladı o zaman da nişanım vardı hemen yaptırmak istedim.Şişlide bi özel hastaneye gidip ön iki dişime zirkonyum yaptırdım.Kanal tedavisiyle birlikte 1600 TL vermiştim 2 dişe sadece.bu arada 3 buçuk sene olucak yaptıları şuan pahalıdır