Merhaba arkadaşlar kızım 16 aylık sürekli bir ağlama halinde asla yemek yemek istemiyor hep beni emmek istiyor hep kucağımda olmak istiyor benden başka kimseye baba dahil gitmek istemiyor böyle durumlar yaşayan ve çözüm önerisi olan var mı ağlama krizleri cidden çok yıprattı artık ikimizi de 😔