Kafayı yemek üzereyim 43 günlük bebeğim öğlenden beri uyumuyor anne sütü alıyor ama doymadı diye mama da yaptım şimdi hepsini içti gazını çıkardım sürekli esniyor ama uykuya dalamıyor dalar gibi oluyor hemen kalkıyor sürekli kıpırdanıyor annemle nöbetleşe beşik sallıyoruz sabahtan beri. Çaresiz kaldım resmen çok üzülüyorum niye böyle yaptı bu çocuk 😔 başına gelen. Var mı lütfen yardımcı olun normal mi bu durum