Aysima_63 Kızlar bebeğim 2 ay 20 günlük 2 gündür ne zaman uyutmaya kalksam tam dalacagi zaman aniden çok büyük bi ses duymuscasina irkilip ellerini havaya kaldırıyor kimisi epilepsi olabilir diyor yasayan varmi neden böyle oluyor 🥺
Eco21 Aysima_63 hayır ya ne epilepsisi üzülme sakın refleks o, her bebek 3. Ayına kadar öyle sonra geçiyor bnm kızımda öleydi geçti 9 aylık şu an
Gamze00777 Aysima_63 benimde kızım öyle azalmaya başladı şuan 3 aylık.kundak yap düzeliyor. Hiç korkma epilepsi falan değil ya
Aysima_63 pamukanneee Twinsmomee Gamze00777 muge0402 Zeyzey324 hepinize çok teşekkür ederim Allah razı olsun 🌸🤍
Twinsmomee Canım videoya çekip göster doktoruna için rahat etsin buna benzer bir nöbet şekli var sanırım, ama o aylarda çoğu bebekte olur yarım kundak yapıp uyutmayi dene birde bakalim
muge0402 Sakın canınızı sıkmayın doktor doktor gezdim şükür ki geçti şimdi 8 aylık,uykuya dalarken oluyor o bebeklerde,günlerinizin keyfini sürün Allah korusun olsa zaten gözden kaçacak bi kasılma değil zannımca.
Zeyzey324 Asafeymeninannesi Merhabalar, doğumdan sonraki ilk 3 ayı hamileliğin 4 trimesteri olarak da adlandırılırlar. Bebek kendini hala anne karnında hisseder henüz dış dünyaya adapte olmadığından böyle irkilmeler normal kabul edilir , hanfendinin dediği gibi yarın kundak yapın . Epilepsi belirtilerinde istemsiz el ayak hareketleri daha sağa sola çarpma ve başını birde arkaya doğru atma gibi belirtiler olur nöbet gecirir tarzda. Kendinizi strese sokmayın 3 ay dan sonra çok şık olmaya deva ederse içiniz rahat etsin diye götürün doktora ama şu an çok normal benim oğlumda uzun bire devam etmişti şu an normal … Sağlıklı günler