Rabia112 Kullanıp memnun kaldığınız markaları paylaşır mısınız ? Çok fazla seçenek var piyasada , kafa karışıklığı oluştu fazlasıyla .. Cevaplarınızı bekliyorum kızlaar 🤗
Annesivebebesi Rabia112 Viomi SE modelini aldık xiaomi den ancak silmesi problemli 🙄 yani mop takılıyken aygıt hatası verip duruyor.Sürekli engellerden kaldırmam gerekiyor.Geri götürmeyi düşünüyorum şahsen..En basit yerlerde bile takılıyor.Ve aman aman bir silme de yapmıyor beğenmedim.Şimdiki aklım olsa sadece süpürenden alırdım.Silmeyi kendim yaparım zaten mis gibi
cocomelon33 Rabia112 silmeli olanı tavsiye eden olmadı hiç takılıyormuş suyunu yenilemek gerekiyormuş sık sık,halı da ıslaklık bırakıyormuş ben de silmeli almadım süpürüyor sadece haritalı çok güzel süpürüyor