bsrkns12 10 aylık bir bebeğim var 1 ay önce hastalandı ve öksürmeye başladı öksürük gitti ama her yemekten sonra öksürüyor ve sonrasında yediği yemeği çıkartıyor çok Zayıfladı ve bu geçmiyor sizce ne yapabilirim?