Hanımlar bebegim 15 aylık Ve 4 aya yaklaştı Pişiği geçmiyor krem vs önerisi istemiyorum çünkü 4 5 doktor gezdik Hepsi posetlerce krem surup yazdi Ama nafile hiçbiri etki etmedi geçer gibi oluyor ama kaka yaptığı an Tekrar aynısı olup yara oluyor. Alerjidenn şüphe ediyorum Yaşayan varmı?