Arkadaşlar bugün pazara gittim ve gerçekten paranın adı var brokoli kilosu 20 tl ya 100 tl ile pazara gidiyorum doğru düzgün bişey alamıyorum kalabalık aileler nasıl yapıyor nasıl işin içinden çıkıyor market desen aynı bi kilo yağ 20 tl 1 hafta gitmiyor sizler nasıl idare ediyorsunuz et balık tavuk lüx gibi bişey Allah yrdımcımız olsun