Bebegim 6 buçuk aylık diş çıkarma dönemi dişleri çıkmasa da gün içinde salyası akıyor bu ay da bebekler tükürüğünü aspire edemiyor mu ?? benim ki üç dür durduk yerde öksürmeye başlıyor öksürük tutuyor sanki tükürüğünü yutamamıs gibi çok korkuyorum bogulur gibi yapıyor öksürdükçe açılıyor ama aklım çıkıyor varmı böyle bu ayda yaşayan normal mi ???