yaseminoztrk 1 saat suda bekletip kanını akıtıyorum. Kaynadıktan sonra altını kısıp 12 saat pişiriyorum. Tüm ilikleri akmış oluyor. Suyu krema gibi oluyor, rengi beyazlaşıyor. Hatta süzdüğümde kemikler tüy gibi hafiflemiş oluyor. Uzun kaynadığında sadece ilik değil kemikteki bütün vitaminler de suya geçiyor. Uzun kaynayan kemik suyu normalinden çok farklı oluyor inanın, soğuyunca da jöle gibi kıvamlı, hatta çorbasına falan koyunca çorbayı da püre gibi kıvamlı yapıyor.