elcn4139 3 ay 24 günluk gece 2 de icti oglen 3te icti hala mama icmiyor yapiyorum dokuyorum anlamadim ben yaa. burnu temiz, gazi yok kakasini bugun yapti, ve arada aglama krizlerine giriyor. kolik bir bebekti 3. ayda gazida koligide gecmisti
Ruya45 elcn4139 ağzını kontrol et yara falan olabilir yada boğazı şişmiş olabilir hiçbiri değilse ataktandır ataklara pek inanmiyom ama herşey atak haftalarında. Oluyor 🤦🏼♀️😂 bnmkide öyle anca uykuda iciyor
Dinarerkan elcn4139 mamayi sicak vermiş olabilirsiniz ama ben çok yasadim bu durumu genelde ciddi beslenme bozuklugunda altinda bir enfeksiyon cikiyor
lidyahsn elcn4139 aynısını 3 haftadır yaşadık yeni yeni içmeye başladı. 3.aya girdiğimiz de başladı. Saatlerdir aç kalıyordu zorla içirdim yaptım döktüm bende sen gibi. Doktor a da gittim bu aylarda mama reddi olur normal demişti. Uykuya geçerken verdim. Öyle öyle doydu. Şimdi düzeldi
Sebahat01 Ay canım ya bizde 5+23 teyiz bizde de aynı dert var ben acaba diş mi diye düşünüyorum sürekli dişini kaşıyor salyası akıyor . Uyuduktan sonra ver bi istersen iyice dalınca içiyor bizim kızçe biberonu görür görmez ağlıyoruz 😬 baktın hiç olmuyor mamayıda değiştirebilirsin biz hipp combiotic kullanıyorduk 4 aylıkken içmemeye başladı aptamile geçtik