Kayserifatma Genelde herkes bunu diyor birlikte büyürler evet orası öyle ama zorluğu bize kendine vakit kalmıyor yaşadıklarımdan anlatıyım biri sussa biri başlıyor uyuyum diyorum kafamı yastığa koyuyorum derken birinden biri uyanıyor büyük olan birde küçük ise alışma süresi kıskançlkları o kadar zorluyor ki 4,5 ay ben bilirim zorlanmamı zorlukları oldu baya ama güveniyor yapabilirim dersen yine senin kararın elbette benim ikincim beklemeden olan bebekti isterdim oğlum 4,5 yaşına gelsin ama nasip🌺