5 aydır kullanıyordum bır sıkıntı yoktu geçen gün evi su bastı toz içeride hortumun bırını tıkamış servisten personel geldı yaptı tozu makina kazanına atmamı soyledı dıger türlü gene tıkanırmış bı ıkı yıkamadır öyle yapıyorum çamaşırların üzerine atıyorum aynı sekılde kokusu falan oluyo bilginize 🤗🤗