Oğlum 4 aylık normalde çok sakin sadece acıkınca ve uykusu gelince ağlardı son zamanlarda çok ağlar oldu eline oyuncak veriyorum verdiğim zaman yiyemiyor veya tutamıyor diye hırs ve sinir yapıyor ağlıyor vermeyince de neyle oyalicam bilemiyorum oyunlarda oynuyorum onunla konuşuyorum bu sefer yüzümü tutuyor tutamayınca kızıyor aynada kendini tutmaya çalışıyor yine kızıyor oyun halısında oynuyordu onun içinde de durmuyor artık sallanan oyuncaklara tutup kalkmaya çalışıyor kalkamayınca yine kızıyor ağlıyor ne yapıcam çok yoruldum bu durumdan 😞