Merhaba, Aralık ayında işe başlayacağım.
1) Sütümü sağıp stok ne zaman yapmaya başlamalıyım?
2) Kızım sadece anne sütü ile besleniyor. Hangi ara sağmalıyım? Emzirme aralarında mı?
3) İşe başlamadan ne kadar zaman önce biberonla vermeyi denemeliyim? (Biberon hiç emmedi, emzik emiyor)