15 gün önce normal doğum yaptığım hastaneden, 4 gün önce agır kanama ile geri gittim bebeğimin plesentasının parcalsrı ve kan pıhtılarının yok actıgı asırı kanama pıhtı ile ve yalnız olmamın talihsizliği bebeğimle beraber Allah korudu evimin her yeri kandı sorumsuz hastane ölümüme sebep oluyordu kürtaj oldm bebeğimle hastanede mahvoldum anladım ki burada devlet hastanesine gidilmezmiş cimer e şikayet ettim anında tutuşup korkudan aradılar peşini bırakmayacağım, normal doğum sonrası olırda orada doğum yaparsanız siz söyleyin eşeği dürter gibi muayene edin deyip ben yandım siz dikkat edin