Kızlar 7 ay önce doğum yaptım ve kızım 2.5 aylıkken ve 3.5 aylıkken regl oldum 3.5 aydır olmuyorum ama 15 gündür kahverengi damla damla lekelenmem var ilk günler herhalde regl olacam dedim ama 15 gündür olamadım bir türlü. İlk kızım 3.5 yaşında o doğduğu zamanda böyle olmuştum ama o zaman bildiğin kanamam vardı şimdi kahverengi leke. Başına gelen var mı normal bir durum mu yoksa doktora gitmelimiyim?