Oğlum 2-3 günde bi kaka yapardı bugün bi sabah bi öğlen 2 kez kaka yaptı bu ishal mi demek ve sabahtan beri sürekli uyumak istiyor karnını doyuruyo ve hemen tekrar uyuyo hiç bu kadar uyumazdı gün içinde hasta mı acaba diyorum ama hasta gbi de değil
bu durumu yaşayanınız var mı?