Kizlar gerçekten artık her yolu denedim olmuyor bende mi sorun anlamıyorum bı insan hiç mi acikmaz görüyorum kimi çocuk onu instiyorum bunu istiyorum yemek ister zar zor yediriyorum iki yaşına girdi hala daha yemek problemi TV açtım olmadı kapattım olmadı oyun yaparak ozendirerek birşeyler denedim olmadı hep sevdiği şeyleri yaptım yine olmadı çorba yapıyorum oyunla şakayla bir kaç kaşık tutuyor sonra oguruyor artık kafayı yemek üzereyim yada ağzında tutuyor yut annem yut annem balık yağı da ver sim kan şurubu da kullandık yok yok aynı sorunlar varmı nasıl asiyorsunuz neler yapıyorsunuz