Aselduru123 Kızlar 2 ay olacak doğum yapalı sezeryan oldum bildiğiniz sezaryen göbeğim kaldı korse takmak için geç mi kaldım
momandad_16 Aselduru123 sen genede tak bence benimde 1 buçuk ay oldu korse değilde külot korseler varya onlardan giydim ara ara korse giymeye korktum dikişlerim acır vs bişey olur diye şimdi giyicem artık
eylulnisa_20 Aselduru123 ben hiç takmadım korse falan şuan doğum öncesi kilo döndüm ve göbeğinde normalleşti 😂
614408eoa Aselduru123 korsenin sana bir fatdası olmicak spora baslican ama braz dha bekle hele yaralarn iyilensin
Aselduru123 hayal_perest bundam 1-2 hafta önce takmıştım ama dikişlerde bi gerginlik hissedince çıkarttım 😥
Aselduru123 eylulnisa_20 bende doğum öncesi kilomdayım zayıfımda ama aynada bakınca 5 aylık hamile gibi duruyo ben hamileyken o kadar durmuyordu 😅
Ikizannesi5 Aselduru123 yani korse için bilemem ama doktor onayı ile spora başlayabilirsin evde yapabilirsin kuzum ben bu şekilde zayıfladım dogum kilom 2 kilo kaldi ilk çocuktaki kilomu verdiğim fiziğe ise 5 başarabilirsin kuzum benim takma kafana 🌸