ikiprensannesi_gul Ecemunurannesi yaaa bide burayı beğenmezler burası olmasa bilgi bile alamayanlar olucak
Cemreninannesii1 Şimdi bir yerde okudum sanırım emine Erdoğan TT olmuş herkes kötü şeyler yaziyomus hakkında oyuzden durdurulmuş
Alanbebek ikiprensannesi_gul inşallah canm 1 saat oldu boyle valla ınternetım bittı sandım dün aldım nasıl bıttı dmeeye basladım kendı kendıme ama meger cökmüş 😅
Keremcanannesi Bitek buraya görebiliyorum o kadar uygulama icinden🤣😂 sadık yarim happy kids çökmüş hepsi
GiybetReis ikiprensannesi_gul Sitedeki cocuklar kapı zilime basıp kaçtı. Tam whatsapp grubundan “yeter artık cocuklarınızın başında durun” diye mesaj atıp siteyle bi kavga edecektim ki whatsapp gitti. Sinirden kendimi yiyorum şuan. Kimseye patlayamadım. (Bu 1000kere oldu da. Kızım uyurken de yapıyorlar kriz gecırıyorum)
Tatlican ikiprensannesi_gul Wahtsap erisim yok sizlerde varmı okudum. Varmı bu sorun. olan kısmi iptal yani🤣🤣.oyuzdende bende yok yazdim