aylul0 Kızlar sleepy kullanıyorum ama baby turco daha ucuz, açıkçası eğer o da iyiyse sızdırma falan yapmıyorsa diğerine daha fazla para vermek istemiyorum. Tabi inşallah bebeğimde pişik yapmazsa 🥲
boncukm aylul0 bizde baby turco kullanıyoruz sızdırma yapmıyor ama bazen çişi çok yapınca ortada toplanıyor 6 numara kullandığım bez
Tugcebyrmm aylul0 ben bebeğim dogdugu günden beri kullanıyorum çokta memnunum ne sızdırma ne pişik hiçbir sorun yok deneyebilirsiniz :))
Annebalisi Sleepy ve baby turco ikisinide kullanıyorum hangisi daha indirimliyse ondan alıyorum. Bence güzel sleepyle aynı kalitede gibi geldi bana.
zeyzey77 aylul0 1-2-3 numarasını kullandım 1 ve 2 numarada sorun yoktu. Aslında 3 numarada da pişik tasma filan olmadı ama son 2 pakette ağır bir koku vardı. Şimdi başka marka 3 numara kullanıyorum. 4 numara baby turco ile devam etmek zorundayım inşallah onda koku olmaz. Evde 300 tane 4 numara bez var hediye geldi . Zaten Sleepy ve baby turco aynı yerde üretiliyor. Bence bir paket alıp dene
huzur2580 aylul0 kızımın bezi bittiğinde eşim bez bulamadı baby turco bulmuştu en son geç vakitti bence çok güzel bezdi bana göre