Fnc cnm bizimde öyLeydi müzik faLan herşeyi denedim emzikLe sustu biraz sonra emziğe köpük değiyo diye weremedim oLcak gibi değiLdi kıpkırmızı oLuyodu ben tek başıma yıkıyorum hep en son çare şarkı söyLemeye başladım banyoya girdikden on dk onun gözüne balarak söylerim ninni gibi sonra o bakmaya dewam ederken üstünü çıkardm derken sürekLi beni izLiyodu yıkarken yine ağLamaya başLıyodu ama böyLe böyzle her banyoda aynı şekiL dewam edince şu an banyoya bayıLıyo 4,5 ayLık oLduk