Arkadaşlar eltimin oğlu 2 yasına girecek oğlu aşırı huysuz yemek yemez sürekli ağlar bebekken daha sakindi 9 ayından beri annesi bakıyor kendisi çalışıyor annesi bakıyor annem benden iyi bakıyor onunla alakası yok bütün bebekler böyle agresif sıkıntılı diyor seninki de böyle olacak hazırlansan iyi edersin diyor. Tabi olabilir ama her bebek sıkıntılı mı atlatıyor?