Tugbadeniz1 Bebeğim 3 aylık kolik bir bebek kucağıma aldığımda yüzü bana dönükken kendini geriye atıyor sizce normalmi
cennetkokulubal Tugbadeniz1 yay gibi uzanıyorsa gazıda olabilir zaten yay gibi uzanması kolik bebek belirtisi uzun sürmez inş bizde de oluyor arada
Tugbadeniz1 cennetkokulubal Evet kendini geriye kasıyor korkuyorum kaslarda bir sorun yoktur insallah
cennetkokulubal Tugbadeniz1 benimki de öyle çok yapıyor gaz çıkana kadar uğraşın bence gazdandır o çünkü