Zzuullaaall Bizimde uzun sürmüştü çok sabrettik, ilk defa 18 ml çıkmıştı ama tekrar tolere edemeyince 10 ml e düştü, çok üzülmüştüm ama sonra 3 4 gün sonra 20 ml- 30 ml derken yükseldi gitti çok mutlu olmustuk, küvezden ise 64 gün sonra çıktık ama sabır çok önemli, çok şükür bugünüme, Allah bebeğimize şifa versin, olumlu olun.onun yanına girerken pozitif olun herseyi bırakın o çok güzel hissedecek sizi, çook geçmiş olsun