anneyimm82 43 günlük oğlum saatlerdir beşiğinde sallıyoruz uyumuyor. Gözlerini kapıyor sonra hemen açıyor deli gibi uykusu var ama uyumuyor. Gazı olsa ağlardı sanırım gazı da yok ağlamıyor çünkü ama uyumuyor da kafayı yicem annemle 😞 neden uyumuyor sizce
cennetkokulubal anneyimm82 atak haftasında olabilir bizimde öyle oluyor arada . Bebek uyutucu Prog var onu deneyin bizde biraz işe yaramıştı 😀
Ebr0821 anneyimm82 günümüz aynı benimkide bugün uyumuyor evet uykusu var beşikte sallıyorum gözü fal taşı gibi hiç uyuyacak gibi değil 🤦🏻♀️
PrensinAnnesi01 anneyimm82 humananın iyi geceler çayını verebilirsiniz benm bebeğimde sürekli ağlar uyumazdı beşik hiç durmasın ama uyumiyim derdi doktora götrdm kac defa en sonunda bu çayı denedim gaz sancısından iyi geldi uykusunu gtrdi sakinleştide ve uykusu düzene girdi
cennetkokulubal anneyimm82 internetten bakabilirsiniz ama geçici benim bebeğimde dün gündüz hiç uyumadı nerdeyse hergünü farklı bebeklerin