Berra60 Kapisina biseyler birakmak istym ne yapabilirm . Yemek fln da yaparm ama bebekten cekiniyorum. Disardan bisey alaym dyorum ama ne yapsam ne alsam .
Mom544154 Berra60 iyi düşünmüşsünüz. Biz koronayken yerimizden kalkamadık. Karşıskai abla sağolsun çorba mantı galan yapmıştı çok dua etmiştik
Hibou Korona olan komşularıma çorba sarma mantı köfte pilav gönderdim ekmek ve tatlı almıştım bir başka aileye meyve sebze kuruyemiş pekmez bal bu şekilde cesitlendirip kapıya bırakıyoruz akraba veya komşu
Begonvillll Berra60 bence yemek yapmak yerine elma portakal mandalina falan koyun. C vitamini. Belki yemezler başkasının yaptığı yemeği