Theodora Eymensmomm 2 doz biontech oldum. Hemen emzirdim bir de ne bana ne de bebege bir etki yapmadi. Kulaktan dolma her bilgi saglikli degil.
YoldasYilmaz Eymensmomm bioentec icin yeni bir yazi yayımlandı Almanya’da.emziren,cocuk düşünen,hamike olanlar ve bioentec disinda baska asi yaptıranlar bioentec yaptirmasin diye.
Emineoyku Eymensmomm ben iki aşımı da biontek oldum aşı olduktan 2 saat sonra emzirdim hic bi şey olmadı çok şükür
Nilunas Eymensmomm 2 gün önce biontech 2.dozu oldum ilkimde kolum bile ağrımadı ama 2.ateş titreme baş ağrısı yaptı doktorum hemen emzirebilirsin demişti bana
Haydinn Eymensmomm canım ilk dozda benim sadece kolum ağırdı ikinci doz da kas ağrısı falan oluyor yani dayanılmıcak bi ağrı değil bunlar 🤗
Mommy_Bird Eymensmomm eşimde 2 doz biontech oldu oda ateş halsizlik yattı sürekli benim 3.doz biontech olmaktayım diyordum ama eşimi görünce korktum yarın zamanı geliyor ne yapsam bilmiyorum