Arkadaşlar burada yeniyim. Bebeğim 3 ay 24 günlük zor bela emZiriyorum. Artık çok yoruldum. Kucağına alıp güzelce yediren anneleri gördükçe içim eriyor. Ben ise yatarak yediriyorum fön Makinesi eşliğinde. Başka türlü yemiyor, o da zor yiyor çok zor. Hani bir bebek en azından 15 dk yer ama bizimki 8 dakikayı geçmez. Mama da veriyorum ilave olarak omunda kaşıkla veriyorum. Onu zaten döke saça yiyor. Aç olan çocuk mamaya saldırır değil mi?? Emmesi çok sorunlu. Bugün mesela 10.00’da mememin birini yarıya kadar yedi az bir şey...Bir de 13.40’ta yedi. Ben ne yapayım? İnanın ki aç mı diye düşünmekten psikolojim bozuldu. Kafamda bu çocuk aç imajı...😰😰😰 Bir de ilk bir ay 1200 kg almıştı. Sonradan ikinci ayından üçüncü ayına kadar kilo alımı durdu. Sonra memeyi çok yedirmeye çalıştım, günde 100 cc toplam mama verdim. On beş günde yani üç buçuk aylık olunca 545 gram almıştı. 😰😰😰 Size soruyorum bu çocuk aç mı arkadaşlar??