Deryaadem Lazrail Bende faturayimi ödemedim kapattılar mi dedim mobile bağlandım çok şükür ki sistemselmis 😆😆 açma kapama ücreti ödemektense😁😁
Alaranaz Adamelis12 onu merak ediyordum bende facede sorun var mı diye 🤷🏻♀️ Kullanmadığım için bilmiyordum
Loveeee01 Alaranaz herkeste varmış dedim acaba telefon mu bozuldu bende watsap ve instagram çalışmıyor
Minikbirkalp Miniko42 kısıtlanmış tı diye hatırlıyorum yanlış hatırlamıyorsam erişim sağlanmıyordu bir anda hepsinin gitmesi tuhaf değil mi bı bana mı tuhaf geliyor hepsinde birden güncelleme sağlamaz herhalde 🤷