MinnosumMinnosum12 Kizlar bebwgim 20 aylik sürekli atesleniyodu doktora götürdük enabizdan biraz önce baktım fibrinojen 373 normal sinir 150 350 arası yazıyor bu konuda bilgisi olan yazabilirmi yarin doktora sirucam ama bekleyemedm
Bskn0102 MinnosumMinnosum12 googla yazsaniz en azzindan ne oldugu anlasilir ben hep ordan bakiyorum degeelerden yuksek yada dusuk cikinca doktora gosterene kadar kafam da kurmami engelliyo biraz