1 yaşında bir ergen oğlum var. Bir aydır şunu gözlemliyoruz: istediği bişey olmadığında nerde olursa olsun kendini yerlere atıyor ,kollarını savuruyor ,her yere vuruyor. Duvarlar,kanepe neresi aklınıza gelirse o an nerdeyse oralara vuruyor. E tabi kafa göz acıyor haliyle yapma etme diyorum ama ne fayda. Asla desimi yükseltmem, kötü davranmam. Bizden de görmez bu tür şeyler. Neden böyle yapıyor anlamıyorum ama onun için korkuyorum. Mesela masadayız o da mama sandalyesinde çatalı gösteriyor hayır oğlum olmaz onu alamazsın deyip kendi çantalını veriyorum ona başkıyo herseyi atmaya kafasını oraya buraya vurmaya🤦🏼♀️ Sarılıyorum sakince konuşuyorum ama asla geçmiyo bu huyu. Napcağımı bilmiyorum beşikteyken bunu yaptığında beşiğin korkuluklarına vuruyor kafası acıyo daha cok ağlıyo.😢😢 Neden böyle oluyo çaresiz kaldım.