Kızlar bebeğim 40 günlük. Kalça çıkılığı ve göz testi yaotırmak gerekiyomuş. Anadolu sigortalıyım ben bebeğimi de yaptırmak istiyorm ama sigorta karşılıyo mu bunu yaptıran var mi? Ya da ankarada önerebilceğiniz bir çocuk doktoru varsa direk ona da gidebilirim henüz bir doktorumuz yok çünkü