aselliyam23 hamilelik sürecinde değişen hormonlar ve birden kilo alıp vermeyle taş oluşabiliyormuş o ağrıları anlatamam ölüyorum sandım defalarca acillik oldum ve sonunda ameliyat olmam gerektiği söylendi bebeğim 5 aylıkken ameliyat oldum gözümü açtığımda çok fazla ağrıyla uyandım hemen ağrı kesici iğne serum falan yapıldı ertesi gün güle oynaya hastahaneden çıktım fakat ameliyat esnasında karnınızı gazla şişirdikleri için ameliyat sonrası çok fazla gaz sancınız oluyor bilginiz olsun korkmayın kolay bir ameliyat geçmiş olsun ☺️