Sadecebiri Bebeğinizin saçını sıfıra vurdunuz mu daha gür çıksın diye ve kaç yaşında veya aylıkken yaptınız ?
1prens1prensess Sadecebiri oğlumun kestirmiştim 40günlüktü saçını kesip direk banyosunu yapmıştı evet gürleşti çok seyrekti hiç yoktu kızım 7 aylık eşim istemedi açıkcası bende istemedim onunda saçı çok syrekti ve aşırı pişmanım hala doğduyyla aynı saçı eşimde bu saatten sonra hiç kestirmem diyo keşke ilk zamanlar kesseymişiz 2 ayda gür bi şekilde eskisindende iyi olmuştu oğlumun saçı
zeyzey77 Sadecebiri Daha gür çıksın diye değil ama çok dökülüyor diye kestirdim 3 aylık filandi. Saçta artma olmadı hiç 2-3 yaşından sonra arttı büyüdükçe
Sadecebiri 1prens1prensess acaba makineyle mi sıfır mı yapsak yoksa jiletle mi sıfır yapsak bilemedim
durucinar 8ayligiz daha hiç kestirmedim kızımın ilk saçını 4yasinda kestirdim 4-5parmak 6ay demedi belinin altına geliyor yine
1prens1prensess Sadecebiri makineyle tabikide jilet tahriş eder ve derileri bizimki gibi değil ki bence adam akıllı makine kullanmayı bilene kestirn
Deletedmom5284 Gür çıkmasını etkilemiyor kazıtmak saç genetiktir, ben 14 aylık kazıttım mecburiyetten çok üzülüyorum 🤦🏻♀️
Byzthan Deletedmom5284 benim de oğlum 15 aylık bende makinayla sıfıra vurmak istiyorum ne kadar sürede çıkıyo acaba ay olarak yakın yazınca size sormak istedim saçları cok kıvır bildiğin kıvırcık herkes merinos koyunu die seviyo oğlumu çildiriyorum😒😂