6.ay aşılarından 2sini bacaktan geçen hafta olduk ağızdan olan sağlık ocağında kalmamıştı bugün15.30 gibi olduk aşı sonrası su ve anne sütü hariç bişi yemedi sürekli fışkırtarak ağız dolusu kusuyor bu aşıların (ağızdan olan) alerjik yan etkisi var mı? Başka neden olabilir